Kako radimo i organizacija poslovanja

Servis Venema organiziran je vrlo jednostavno i praktično. Mi smo mali i zapošljavamo do 5 osoba. Sa našim klijentima smo veliki i jaki. Oni su jaki a mi smo dio njihove logistike.

Svaki klijent ima svog referenta koji brine o tekućim obvezama, rokovima, radnjama i postupcima.

Jednom mjesečno klijent donese dokumentaciju u periodu do 10 u mjesecu za prethodni mjesec i preuzme već obrađenu dokumentaciju.

Sve potrebno za plaću priprema se do 5 u mjesecu, isplaćuje do 15. Datoteka sa nalozima pripremljena za provođenje jedino je što klijent mora sam obaviti.

Plaćanja ne provodimo za klijenta. Svatko najbolje raspolaže sa svojim novcima. Klijenti ih drže u za nas staklenim neprobojnim škrinjama. Sve vidimo a ništa ne diramo. U bilancama su zaključane sve njihove javne tajne.

U servisu smo organizirani po specifičnostima poslovanja u tri grupe:

  • 1 grupa prati propise, zakonske izmjene, olakšice, mogućnosti poticaja i planira rezultate poslovanja sa prijedlozima kako dalje, bolje, više
  • 2 grupa (referenti) obrađuje dokumentaciju, komunicira sa partnerima, izvješćuje o nedostacima i potrebnim akcijama
  • 3 grupa koordinira sa klijentima, nadzire rad referenata, obavještava i upozorava na potrebne akcije.

Zašto se govori o grupama ako je često u pitanju jedna osoba. Prirodno. Osoba je zadužena za poslove iz te grupe, a u ovom poslu često su potrebne konzultacije sa kolegama iz struke, Poreznom upravom, Ministarstvima, našim revizorima.

Tromjesečno, a kada je to potrebno i mjesečno klijentima dajemo rezultat poslovanja sa usporedbom ranijeg perioda i planom za naredni koji uvijek radimo u timu sa klijentom.

Za povrat PDV pripremamo sve što je potrebno i redovito nas razveseli priljev sredstava iz Proračuna na žiro račun klijenta.

Završni račun, koji preliminarno već u IX mjesecu projiciramo zajedno sa klijentom, završavamo uvijek do kraja 2. najkasnije 3. mjeseca što je u pravilo mjeseca dana prije roka.

Sva godišnja i ostala mjesečna i tromjesečna izvješća predajemo elektronskim putem poreznoj upravi i FINA-i a klijent nam je jednom za to dao punomoć i dalje ne brine.

Osigurali smo non-stop dežurni telefon (098-218-904) za pomoć u svakodnevnom poslovanju kako bi naši klijenti u svakom trenutku imali podršku.

Vrijeme godišnjih odmora, naši klijenti ne osjete. Mi za njih radimo uvijek.

Sva obrađena dokumentacija stoji kod klijenta, zato kod nas nema prašine i računi su nam čisti. A nema bolje nego kada su čisti jer bez računa se ne računa.